Amber blog
Amber еste o saltea cu două fețe de cea mai înaltă clasă, realizată după o tehnologie hibridă, din spumă cu chihlimbar АmberFoam® brevetată, cu spumă HR cu efect de masaj, cu 7 zone de confort, spumă cu memorie de calitate avansată și sistem ortopedic Pocket spring.

Somnul dulce frumusețe-aduce

sfaturi pentru somn linistit

Somnul bun este crucial pentru sănătatea mintii, a corpului si a sufletului. Somnul ne oferă nu numai sănătate, dar și frumusețe. Este, cu alte cuvinte, sursa noastră interioară de frumusețe și totodată  elementul – cheie în efortul de a ne simți mai bine zi de zi.

În timpul somnului, corpul nostru se regenerează și își împrăspătează forțele. Printr-un somn de calitate, reușim să ne tratăm la interior, să restabilim echilibrul organismului nostru și eliminăm toxinele care ne afectează starea de bine. Dacă ciclul de repaus este întrerupt, capacitatea organismului de a efectua aceste funcții fundamentale va fi , la rândul său, compromisă. Fără un somn calitativ și suficient de lung, nu putem funcționa în cel mai bun și eficient ritm al nostru.

Cum somnul ne poate face pielea mai frumoasă?

Știați că în primele 3 ore de somn, organismul începe să producă hormonul de creștere prin glanda pituitară. Pe măsură ce înaintăm în vârstă, acest hormon este cu atât mai necesar, dacă ne dorim a o piele tânără si radiantă și un ten perfect odihnit. Fără eliberarea hormonului de creștere pielea nu se regenerează de la daune zilnice (cum ar fi expunerea la soare) și aceasta accelerează procesul de îmbătrânire.

În următoarele 2 ore de somn, producția de melatonina crește. Melatonina este un hormon important, deoarece este responsabil pentru reglarea ritmului circadian (fazele somnului/vigilența). De asemenea, acționează ca un antioxidant care ajută la protejarea pielii de daune cauzate de radicalii liberi.

În ultimele 3 ore sau în timpul stadiului activ al somnului REM (rapid eye movement), nivelul de cortizol – hormonul stresului – se reduce. Temperatura pielii scade, de asemenea, permiţând muşchilor să se relaxeze şi să se mențină într-o poziție fixă. Acest lucru oferă pielii cea mai profundă recuperare in timpul nopții.

Dacă dormiți mai puțin de 8 ore, aceasta duce la pielea uscată și obosită a feței, cercuri întunecate de sub-ochi și apariția prematură a ridurilor. Lipsa de somn exercită un stres sever asupra organismului, stresul cronic dăunează integritatea colagenului – un ingredient extrem de important care menține elasticitatea pielii.

Curățați și hidratați corespunzător pielea

Mulți omit importanța demachierii și a curățării pielii înainte de culcare. Dacă obișnuiți să dormiți cu machiajul pe față, vă veți trezi nu numai cu ochii umflați, dar și cu porii blocați. Acestea pot cauza probleme grave ale pielii.

Pentru a elimina machiajul bine, nu este suficient să vă spălați pe față și să vă ștergeți cu un prosop. Trebuie să utilizați produse cosmetice adecvate sau remedii naturale testate, cum ar fi uleiul de cocos, iaurtul sau uleiul de măsline.

Dacă doriți ca tenul vostru să fie în formă optimă dimineața, utilizați o cremă de noapte anti-îmbătrânire, care conține acid hialuronic. Acidul hialuronic are abilitatea de a reține cantitatea de apă și așa ajută la netezirea ridurilor. Rezultate chiar mai impresionante veți obține cu utilizarea unui balsam de buze și gene înainte de somn. Aceste produse sunt mai eficiente pe timpul odihnei nocturne a pielii.

Este foarte important să hidratați pielea înainte de culcare. Cremele de zi sunt utile, dar ele nu sunt suficiente pentru a menține pielea hidratată toata noaptea. Pe măsură ce îmbătrânim, crema de noapte devine tot mai necesară. Hidratarea este cheia cea mai importantă pentru a avea o piele frumoasă.

Utilizați un umidificator de aer in dormitor

Probabil cunoașteți efectul benefic al consumului de apă asupra pielii. Pentru a compensa lipsa hidratării cu apă din timpul somnului este indicat să utilizați un umidificator de aer pentru a vă asigura confortul și sănătatea pielii chiar și noaptea. Acest lucru este folositor mai ales in timpul iernii, atunci când pielea este mult mai uscată și atmosfera caldă și uscată. Umidificatorul de aer funcționează prin evaporarea apei, producând particule mici de vapori ce ajută la o hidratare mai bună. Pentru cele mai bune rezultate de hidratare, porniți umidificatorul după ce ați aplicat crema de noapte.

În acest sens – evitați alimente sărate și alcool înainte de culcare. Când consumați alcool, organismul și pielea se deshidratează. Sarea cauzează un efect similar.

Dormiți pe o pernă cu fața moale și schimbați-o frecvent

Pentru a vă menține pielea frumoasă, dormiți pe perne cu fețe de satin sau de mătase. Această schimbare aparent minoră poate reduce în mod semnificativ înroșirea și umflarea pielii. În plus, textura acestor țesături împiedică apariția ridurilor și a liniilor fine ale feței, pentru că fricțiunea dintre pernă și piele este redusă. Aceasta este o modalitate excelentă de a evita iritarea pielii în timpul și după somn.

Fețele de pernă trebuie schimbate de două ori pe săptămâna și în restul timpului doar întoarceți pernele.

Investiți într-o saltea și o pernă de calitate

Saltelele fabricate din materiale de calitate slabă pot provoca presiune pe spate, dureri și agravarea calității somnului. Deci, în loc să vă treziți odihniți, organismul vostru o să fie tensionant încă din timpul nopții. Spuma cu memorie este cel mai bun mod de a obține un somn relaxat, care ajută la menținerea sănătății pielii.

Salteaua ortopedică cu spumă cu memorie, precum Amber Origin, este o investiție excelentă. Când este vorba de un somn sănătos, alege cel mai bun lucru. Corpul îți va fi recunoscător!

Atât salteaua, cât și perna pe care dormi ar trebui să fie antibacteriene, antialergice și răcoritoare. Acest lucru este deosebit de important și pentru copii, contribuind la creșterea lor armonioasă

You Might Also Like

No Comments

    Leave a Reply