Amber blog
Amber еste o saltea cu două fețe de cea mai înaltă clasă, realizată după o tehnologie hibridă, din spumă cu chihlimbar АmberFoam® brevetată, cu spumă HR cu efect de masaj, cu 7 zone de confort, spumă cu memorie de calitate avansată și sistem ortopedic Pocket spring.

Îți spunem noi cele 5 motive pentru care nu dormi bine noaptea

5 motive pentru care nu dormi bine

Se vorbește constant despre cât de important este să avem o alimentație echilibrată, să petrecem timp în aer liber, făcând mișcare, să folosim produse de îngrijire adecvate și să adoptăm un stil de viață sănătos. Mulți practică yoga și apelează chiar la life coaching, în speranța că vor deveni sănătoși și mult mai fericiți curând.

Unii omit, însă, un element esențial, fără de care nu putem găsi echilibru și satisfacție – somnul. Calitatea somnului din timpul nopții, dar și posibilitatea unui power nap în zona de relaxare de la muncă influențează semnificativ starea de spirit, abilitățile de concentrare, stimulează imaginația și oferă energia de care avem cu toții nevoie ca să trecem de provocările unei vieți agitate.

Cu toate acestea, somnul este adesea neglijat. Sportul, alimentația și practicile de yoga nu pot fi susținute fără odihnă. În realitate, insomnia și lipsa calității somnului au intrat în normalitate.

Află care sunt principalii factori din cauza cărora nu te poți odihni:

  1. Nu este prima dată când stresul ocupă primul loc într-un astfel de top. Suntem în permanență conștienți că lucrăm prea mult, mancăm prea repede și că tindem să facem mai multe lucruri decât putem face.
    Chiar și înainte să ne punem în pat, mintea noastră nu încetinește ritmul, ci continua să lucreze peste normă.
  2. Consumul de alcool dăunează grav somnului liniștit. Deşi alcoolul creează o stare de somnolenţă, în realitate, acesta interferează cu somnul profund. Îți recomandăm să eviți orice tip de alcool înainte de somn, dacă vrei să dormi bine.😊
  3. Lumina nepotrivită și utilizarea calculatorului sau a telefonului mobil atunci când ne pregătim de culcare afectează starea noatră pe timpul întregii nopți. Orice sursă de lumină se joacă după bunul său plac cu ritmul nostru biologic natural și îl împiedică să intre în starea necesară pentru somn și odihnă. Cu doar 30 – 40 minute inainte de a merge la culcare, stinge luminile, închide laptopul, oprește telefonul. Evită utilizarea lor pe întrega durată a nopții. Vei simți diferența imediat.
  4. Două pizza, trei ciocolate și o porție mare de chipsuri în schimbul unei cine light. Se spune că ultima masă a zilei trebuie servită nu mai târziu de ora 18. Chiar și-așa, nu te poți înfomenta pentru că metabolismul unora funcționează diferit față de al tău. Totuși, încearcă să eviți mâncărurile grele sau cantitățile mari de hrană, îndiferent că iei masa la ora 18 sau la 22. Organismul nu are timp să consume toată energia și îți dă mari bătăi de cap pe timpul nopții.
  5. Un pat incomod. Unde aștepți să te întorci imediat ce te-ai trezit dimineața? În pat, desigur! Dacă acesta este și comod, cu atât mai bine. Este suficient că stai la birou pe un scaun incomod, nu te mai supune la chinuri și acaspă. Alege o saltea cu chihlimbar și pernele potrivite corpului și stilului tău de dormit. Este timpul să investețti în lucrurile care contează cu adevărat.

Nu putem controla ceea ce mănânci, nici cât sport faci, dar știm că te putem ajuta să dormi mai bine. Și ai 10 ani garanția unui somn profund și odihnitor. Ești pregătit?

You Might Also Like

No Comments

    Leave a Reply